نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

کیم و کنسرت

اخیرا شنیده ام که ستارگان پاپ کره جنوبی رفته اند کره شمالی و برای کیم کنسرت برگزار کرده اند. نه خداوکیلی  تابحال هیچ رهبر سیاسی رو دیده اید که اول کل دنیا رو بذاره سر کار با بمب اتم و همینطور هی پشت سر هم در پاسخ به هر قطعنامه سازمان ملل و ترامپ موشک هوا کنه آخر سر هم بگه من میخوام برم کنسرت؟ کیم واقعا نمونه اس!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 20:52 http://l-r-y.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.