نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

روسیه - ترکیه

نمیدونم واللا همین چند وقت پیش نبود که ترکیه هواپیمای روس رو زد انداخت زمین سرش با هم کلی کل کل داشتند و شرایط بحرانی شده بود و فلان و بیسار؟ حالا ترکیه و روسیه شدن دوست جون جونی و روسیه داره توی ترکیه نیروگاه هسته ای هم میسازه!!! البته هنوز عجایب این قضیه تموم نشده و ترکیه در حال حمایت از مخالفین اسد هست و روسیه به شدت در حال حمایت از اسد و در عین حال این دوتا با هم رفیق شدن. من که فکر میکنم در این مورد بیش از این که تنه اردوغان به تنه پوتین خورده باشه تنه پوتین به تنه اردوغان خورده. آخه میدونید چیه؟ به نظرم اردوغان از زمانی که اخوان المسلمین در مصر سقوط کرد یه تصمیم مهم گرفت. چه تصمیمی؟ تصمیم بر مواضع ضد و نقیض. خیلی هم جدی داره به تصمیم خودش ادامه میده. یه بار با اسراییل مشکلشو حل میکنه. بعد دوباره فلسطینی میشه. روابطش با آمریکا به حد تعطیلی میرسه بعد دوباره ییهویی درست میشه. با روسیه دعوا اساسی میکنه بعد ییهویی درست میشه. به نظرم این اردوغان رو یا باید ببرن پیش روانپزشک بگن هایپر اکتیوه یا ببرن حوزه یه درس درست و حسابی بهش بدن که عزیز من با این آش شوله قلمکاری که شما درست کردی آخوند جماعت اگه بود لااقل صد و پنجاه سال حکومت میکرد شما در عرض کمتر از چند سال اینهمه گرد و خاک کردی؟ آخه بیرادر من خوایر من!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.