نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

جناب آیت الله صادق آملی لاریجانی!

رئیس قوه قضائیه ایران امروز سوم اردیبهشت (۲۳ آوریل) در جلسه مسئولان عالی قضایی گفته است "نباید اجازه داد که هرکسی در مقابل اقدامات قانونی نیروی انتظامی مقاومت کند یا مأموری را مورد اهانت قرار دهد. نیروی انتظامی به هیچ عنوان نباید یک قدم هم عقب نشینی کند. در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست که پلیس یک کشور هدف هجمه و توهین قرار گیرد"

جناب آقای آملی لاریجانی، همه حرفهای شما را متوجه شدم غیر از آنجایی که اقدامات پلیس ایران را با همه جای دنیا مقایسه کردید. کجای دنیا پذیرفته است که پلیس به خاطر پوشش به ملت گیر بدهد یا کتک بزند یا جمع کند ببرد؟ توجیهات و سفسطه های حوزوی جنابعالی این حقیقت را تغییر نخواهد داد که حجاب "اجباری" حتی در اسلام هم پذیرفته نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.