نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

باز هم دستگیری

در اخبار آمده است که تعدادی از شهروندان که پس از کشف جسد مومیایی شده او برای ادای احترام به او رفته بودند "دستگیر" شده اند. از مقامات جمهوری اسلامی باید پرسید این عده به چه "جرمی" دستگیر شده اند؟ چون من خودمم میخواستم مثلا چندی بعد به فرض محال که این مومیایی رو جایی دفن کنند بروم و حداقل یه فاتحه ای چیزی برای این مومیایی بخوانم اما با این اوصاف پشیمان شدم. 

در ادامه یکی از اساتید دانشگاه امپریال کالج هم که به ایران سفر کرده بود دستگیر شده. هنوز از علت دستگیری ایشون هم اطلاعی در درسترس نیست.

این چند روزه داره یه حسی بهم دست میده که انگار دوباره برگشتیم به بیست سال پیش که مملکت شدیدا هرکی  هرکی بود و قورباغه تو خیابون سرخود هفتیر میکشید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.