نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

تجمع اعتراضی معلمان

گویا معلمان هم تجمعی اعتراضی برگزار کرده اند و وزیر آموزش و پرورش در اعتراض به این تجمع گفته است که این تجمع مجوز قانونی نداشته است و در شرایط سیاسی کنونی به دور از انصاف بوده است. یک سوالی همیشه برای من وجود داشته و خواهد داشت و اون این هست که آیا امکان دارد تجمعی با مجوز قانونی و محتوای اعتراضی برگزار شود که نه به دور از انصاف باشد و نه فتنه گری باشد و نه فلان و بهمان؟

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد قنبری جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 18:01 http://ba-mokhatabhaye-ashna.blogsky.com

دم مسیحهایی ات گرم. گل گفتی واقعا آفرین!

لطف دارید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.