نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نظر من در مورد آینده روابط با دنیا

در این چند روز گذشته تعداد زیادی مطلب خوانده ام در مورد تصمیم ترامپ برای خروج از برجام. تعداد زیادی از افراد معتقدند که این جمهوری اسلامی را تحت فشار زیادی قرار خواهد داد. تعدادی معتقدند اروپا در این وضعیت ضرر خواهد کرد. تعدادی هم هستند با پرچم سوزاندن و امثالهم سریعا پروپاگاندای خود را آغاز کرده اند که نکند در فرصت پیش آمده از دیگران عقب بیفتند! گفتم شاید بد نباشد نظر خودم را هم در این باره بگویم. نظر من اینست که آینده روابط جمهوری اسلامی با دنیا واقعا به این بستگی دارد که آیا آمریکا بر سر روابط اروپا و ایران هم مانع تراشی بکند یا نه. اگر جمهوری اسلامی بتواند روابط خودش با اروپا را حفظ کند ضرر زیادی متوجهش نخواهد شد و آمریکا از خروج از برجام ضرر خواهد کرد. اما اگر روابط جمهوری اسلامی با اروپا به خطر بیفتد جمهوری اسلامی به شدت ضرر خواهد کرد. اینکه در آینده چه اتفاقی رخ میدهد شدیدا بستگی به موضع گیری و رفتار آینده اروپا دارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.