نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

دیدار جواد با سران اروپایی

گویا جواد با سران اروپایی و به ویژه موگرینی دیدار کرده که قضیه برجام رو بین خودشون جمعش کنن. آخه میدونید با این اقدام ترامپ الان اروپا هم در موقعیت سختی قرار گرفته. از یک طرف اینهمه مدت اینها رفتند و اومدند و جلسه گذاشتند تا برجام به نتیجه رسید و از یک طرف دیگه مگه میشه روی حرف آمریکا به این سادگیا حرف زد؟ خلاصه جواد گفته برای دفاع از حقوق ایرانیان رفته مذاکره و من همیشه آرزو میکنم که ای کاش جواد و سایر وزرا و دولت و حسن و حتی رهبر معظم انقلاب برای دفاع از حقوق ایرانیان همیشه به فکر بودند و همیشه کارهای بهتری انجام میدادند و همیشه با دنیا مذاکره میکردند. خلاصه اینکه برای جواد در این مذاکرات آرزوی موفقیت میکنم اما بهش توصیه میکنم که همیشه به اروپا بیشتر از جاهایی اهمیت بده که نه پیشینه فرهنگی غنی دارن  و نه عزم تغییر درست و حسابی دارن و نه فکر درست و حسابی دارن و نه مغز درست و حسابی دارن و به جواد توصیه میکنم همونطور که لقبش دکتر هست خودش هم مثل یک دکتر رفتار کنه اگر برای لقبش اهمیتی قائل هست و به جواد توصیه میکنم کمتر لاف بزنه و کمتر خالی ببنده و البته به جواد توصیه میکنم که به خاطر اهداف و انگیزه های واقعی شهدای جنگ تحمیلی که همانا مبارزه با تجاوز و ظلم صدام بود از حامیان تمام قد صدام حسین دوری کنه و به جواد توصیه های دیگری هم دارم که برای پست های بعدی نگه میدارم. مطمئنم جواد منظور منو خوب متوجه شد که حتما حتما منظور من این هست که جواد باید از آمریکا دوری کنه و جواد داره این کار رو به نحو احسن انجام میده پس دیگه حرفی باقی نمیمونه. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.