نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

لغو دیدار کیم و ترامپ

از منابع خبر میرسد که کیم اخیرا گیر داده بوده به رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی و گفته این حسن نیت نیست که از یه طرف با ما بخواید مذاکره کنید از یه طرف با کره جنوبی رزمایش! خلاصه کیم گفته ما التماس آمریکا رو نمیکنیم و ترامپ هم نامه فرستاده که حالا که اصلا اینطوریه دیگه دیدار بی دیدار. یعنی چی؟ یعنی بنده ول معطلم! اینهمه به شیکمم صابون زده بودم که کیم و ترامپ قراره با هم دیدار کنن و این دیدار داره انگار لغو میشه. به بقیه اخبار بعدا توجه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.