نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

Metallica!!!!

اخیرا گروه متالیکا فعالیتهای وسیعی رو برای اعمال خیرخواهانه شروع کرده که بیشتر شامل کمک به افراد بی خانمان هست. من خودم با تعدادی از این افراد بی خانمان آشنا بودم و بعضی هاشون واقعا انسانهای عمیقی هستند. حتی یکبار از یکیشون یک نقاشی رو به قیمت 5 دلار خریدم که الان هم قاب گرفتم و زدم توی اتاقم!!! اسمش هوک بود و تاریکی و واقع گرایی خاصی در نقاشی اش هست. آدم هنرمندی بود اما بی خانمان بود. یک بی خانمان دیگر بود که هر روز میدیدم و یک خانمی بود که با سگش و کیسه خوابش هر روز کنار خیابان زندگی میکرد و کتاب میخواند. وقتی دقت کنیم که این بی خانمانها بعضی هاشون به خاطر قوانین اجتماعی بیرحمانه آمریکای شمالی و اینکه روح لطیفشون نمیتونسته مطابق اون قوانین در جامعه موفق زندگی کنه به گوشه خیابان افتاده اند و کسی نیست که بهشون توجه کافی انجام بده به اهمیت کار متالیکا پی میبریم. خلاصه اش که یاشاسین متالیکا!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.