نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

یاشاسین جهانبخش، یاشاسین سردار آزمون، بقیتون هم فاجعه

جناب رضاییان لازم نیست توی عکس عین روبات وایستی، آقای پورعلی گنجی کت دکمه داره میشه از دکمه استفاده کرد بجای نگه داشتن دو طرف کت، برادر عزت اللهی، واسه هاکوپیان که عکس نگرفتی درسته خیلی خوشتیپی اما از جهانبخش و سردار آزمون یاد بگیر. آقای طارمی، آقای انصاریفرد، باباجون کت بلنده دستتونو بکنید تو جیب شلوارتون مچاله میشه خوب نمیفته. در مجموع به نظرم همه برن عکس گرفتن رو از جهانبخش یاد بگیرن و در درجه دوم از سردار آزمون. بهتر بود همتون یه جور وای میستادید مثلا مثل جهانبخش اما متاسفانه من به حال خودمون تاسف خوردم با این عکس.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.