نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در باب حمایت اکانت فلسطین از مراکش

من این مساله رو قبلا هم فکر میکنم گفتم ولی باز هم تکرار میکنم. جا داره اقلا مردم ما شناخت درستی از فلسطین داشته باشن. فلسطین متشکل از دو تکه جدا از هم هست به نامهای غزه و کرانه باختری. کرانه باختری تحت کنترل فتح هست و غزه تحت کنترل حماس. پس ما یه فلسطین نداریم در واقع دوتا فلسطین داریم. اون فلسطینی که جمهوری اسلامی ازش حمایت میکنه حماس هست نه فتح. اون فلسطینی که از مراکش حمایت میکرده احتمالا فتح هست. فتح و حماس هر دو در یک نکته با هم وجه مشترک دارند و اون اینه که هر دو از اسراییل دل خوشی ندارند. اما در کل اونها جزو اعراب هستند و اصلا حق دارند از مراکش حمایت کنند. اگر خاطرتون باشه حدودای دوازده سال پیش بود که اصلا فتح و حماس با هم جنگ خیابانی میکردند. چیزی که بدیهی هست این هست که فتح و حماس با هم روابط خیلی حسنه ای ندارند. 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه

یک تیم 10 نفره پس از یک سال تلاش شبانه روزی موفق به طراحی یک سیستم استخاره آنلاین با قرآن برای هموطنان عزیز خود شده ایم و آن را به صورت رایگان در اختیار مردم عزیزمان قرار داده ایم

اکنون برای حمایت از زحمات این افراد، نیازمند معرفی این سیستم استخاره آنلاین به کابران هستیم. لطفا در صورت تمایل برای حمایت از ما، لینک “استخاره” را در وبلاگ خود قرار دهید
https://www.seyedrezabazyar.com/istikharah

استخاره آنلاین کار درستی نیست باید دستی انجام بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.