نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

محمد جواد ظریف باز ماسمالی کرد

اخیرا محمد جواد ظریف یک بیانیه ای رو منتشر کرده و در اون خواسته های خودش رو از آمریکا در مورد برقراری ارتباط شرح داده. بگذارید اول بگم که خب به نظر من خروج امریکا از برجام یک اقدام اخلاقی درست نبود چرا که آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها پایبندی حکومت ایران به برجام رو تایید کرده. خب این از این! اما در ادامه باز هم شدیدا به نظر میرسه که محمد جواد ظریف داره شکاف آشکاری که بین مردم ایران و حکومت ایران وجود داره و داره هر روز هم بیشتر میشه رو نادیده میگیره. یعنی باید بگم که ایشون گفته اند که "جمهوری اسلامی حکومتی آزاد و برپایه خواست و اراده ملت ایران" هست. که خب این حرف در حد جوک میمونه. چرا؟ یه اشاره ای بکنم به همین که درصد بالایی از مردم کشور فتنه گر هستند من جمله کشاورزان و معلمین و رانندگان اتوبوس و سایر.... یک اشاره دیگه ای هم بکنیم به نحوه برخورد با افراد به قول شما بدحجاب یا به دستگیری کسانی که به حجاب اجباری اعتراض داشتند و همینطور درصد بالای این افراد بدحجاب در خیابانها که یعنی آقای محمد جواد ظریف شما که از خیابانهای ما ظاهرا خبری نداری که بیش از نصف زنان این مملکت باید توسط نیروی انتظامی باهاشون برخورد فیزیکی بشه که برن سوار ون بشن لطفا گاله رو ببند. دیگه بذارید به چیزهای دیگه اشاره نکنم مثل اینکه خب درصد بالایی از مردم ایران از ماهواره استفاده میکنند و اون هم ممنوعه. و اینکه درصد بالایی از جوانان کشور بیکار هستند و بدیهتا کسی که بیکار باشه و درآمدی هم نداشته باشه بدیهتا از حکومت رضایتی هم نداره. آقای محمد جواد ظریف. بنده به عنوان یکی از کسانی که خودم در انتخابات شرکت کردم و به حسن روحانی هم رای دادم فکر میکنید برای چی رای دادم؟ صرفا برای این رای دادم که اقلا این گشت ارشاد دیگه سر و کله اش پیدا نشه. که اونم سر و کله اش بیش از پیش پیدا شد. جناب محمد جواد ظریف، وقتی وزیر مملکت صورت اصلی مساله رو پاک میکنه و همه چیز رو ماسمالی میکنه به نظر من طبیعی هم هست که قیمت دلار روز به روز بیشتر بشه چون اصلا در مملکت ما به مشکل اصلی توجهی نمیشه. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.