نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

Assasain's Creed

توی این بازی یه صحنه ای بود که خیلی حال کردم. باید شبونه حمله میکردی به اردوگاه دشمن و یه نفری همشونو میکشتی. چند بار امتحان کردم هر بار کشته شدم. خلاصه آخرش زدم به سیم آخر و رفتم یکی از اسبهای اینها رو دزدیدم. بقیه اسبها رو هم فراری دادم. با اسب یکی یکی اینها رو میکشیدم بیرون تو بیابون و میکشتم. تا اینکه همشونو کشتم. خیلی حال داد این قضیه که قات زدن توی این بازی در این حد مهم بوده!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.