نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پایان استقلال در جام حذفی

خب همونطور که پیشبینی میکردم استقلال خیلی زود از جام حذفی کنار رفت. یه توصیه استقلالی دارم به مدیران استقلال. به جای اینکه بخواید شتابزده عمل کنید و به فکر جبران مافات در این فصل باشید برید دنبال تیم ساختن. فرض کنید ادامه فصل صرفا بازی تدارکاتیه برای ساختن یک تیم هماهنگ. استقلال اصلا هماهنگ نیست و اصلا باهوش بازی نمیکنه. از فضاها خوب استفاده نمیکنه. اصلا نمیبینیم بازیکنی از دفاع حریف یا از گوشه ها فرار کنه. اینها همه چیزهایی بود که از استقلال در گذشته به اندازه موهای سرمون دیده بودیم. امیدوارم استقلال از ناکامی این فصل درس گرفته باشه و به دنبال ثبات تیمی و مدیریتی باشه. بتونه بازیکنهاش رو حفظ کنه و برای فصل آینده تیم بهتری درست کنه. این استقلال در قواره گرفتن سهمیه آسیا نیست. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.