نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بیرادر من خوایر من

بیرادر من، خوایر من، این نوشته زیر که گذاشتم از نیچه هست. همانطور که میدونید نیچه پدر فلسفه جدید در غرب، پدر پست مدرنیته و پدر اگزیستانسیالیسم هست. حالا هی شوما بیگو حکومت مقدسه. من باور نمیکنم. البته حکومتهای دیگر هم مشکل دارند. کلا دنیای بهتری میبود اگر قدرت به نحوی مسالمت آمیز از دست حکومت به دست ملت می افتاد. حالا من ساز و کار اجتماعیش رو خیلی وارد نیستم متاسفانه ولی معتقدم میشه. اگر در این زمینه بیشتر تحقیقاتی انجام دادم و به نتایجی رسیدم حتما در این وبلاگ مینویسم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.