نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

دمکراسی (لنگستون هیوز - ترجمه شاملو)

با ترس یا با ریش گرو گذاشتن

دموکراسی دس نمیاد

نه امروز نه امسال

نه هیچ وقت خدا


منم مثل هر بابای دیگه 

حق دارم

که وایسم روی دوتا پاهام

و صاحاب یه تیکه زمین باشم


دیگه ذله شدم از شنیدن این حرف

که : "هر چیزی باید جریانشو طی کنه، فردام روز خداس!"


من نمیدونم بعد از مرگ 

آزادی به چه دردم میخوره

من نمیتونم شیکم امروزمو

با نون فردا پر کنم


آزادی بذر پر برکتیه

که احتیاج کاشته تش

خب منم اینجا زندگی میکنم نه؟

منم محتاج آزادیم

عینهو مث شما!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.