نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درست درآمدن پیشبینی من از قیمت نهایی سکه!

خب همونطور که پیشبینی کرده بودم قیمت سکه داره به سه و نیم میلیون نزدیک میشه. جالبه بدونید که من برای این پیشبینی از روش periodicity detection استفاده کرده بودم که به نظر میرسه در مورد نوسانات بازار ارز در ایران خوب جواب میده. جالبه که بدونید بر طبق همین روش و بر طبق داده های از ابتدای انقلاب به بعد میشه از همین الان پیشبینی کرد که چهار تا هشت سال بعد قراره قیمت دلار و سکه دوباره چهار برابر بشه. امیدوارم که دولت فعلی و بعدی از هم اکنون به فکر باشند که سری بعدی که قیمت ارز چهار برابر بشه دیگه احتمالا قحطی میاد و مردم مملکت در فقری باور نکردنی فرو خواهند رفت. به قول یارو گفتنی این تو بمیری دیگه از اون تو بمیری ها نیستا! دلار پنجاه هزار تومن واقعا فاجعه هست ها! رشد نمایی قیمت دلار هر چند سال یکبار واقعا عجیب و خنده آور هست. به طور کلی این رشد نمایی به قدری ترسناک هست که به شدت من رو نگران آینده میکنه. با عرض معذرت از حسن و سایرین باید بگم که با شرایط فعلی من به هیچ عنوان آینده ای رو برای حکومت جمهوری اسلامی متصور نیستم. چرا که وقتی کار به جایی برسه که بیش از نود درصد مردم از تامین مایحتاج اولیه خودشون هم عاجز باشند دیگه نمیشه تقصیر رو به گردن مردم معترض انداخت. نظر من این هست که از همین الان شروع کنید و از همه متخصصین خودتون بهره ببرید و حتی از متخصصین خارجی بهره ببرید و حتی در سیاستهای خودتون تجدید نظر کنید و حتی در ایدئولوژی و عقاید خودتون تجدید نظر کنید و در هر چیزی که باید تجدید نظر کنید. این بار که گذشت اما بین چهار تا هشت سال آینده اون موعدی هست که این حکومت باید نشون بده که آیا به طور کلی پتانسیلی برای اداره کشور داره یا خیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.