نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

روند محاکمه کارگران

فکر کنم با این روندی که از قضیه کارگران معترض من جمله اسماعیل بخشی و سپیده قلیان شاهد هستیم این دوتا آخرش توی زندان خودکشی کنن. از همین حالا از مسوولین زندان درخواست میکنم روشهای متداول خودکشی رو مطالعه کنند و از این اقدام تخریبی اونها جلوگیری کنند. مثلا مواد شوینده و یا سیانور را از اطراف آنها دور کنید. شمشیر، چاقو، قمه یا چیز دیگری که بشه باهاشون مثل یک سامورایی خودکشی کرد توی زندان در اختیارشون قرار ندید. طنابی دور و ورشون نباشه که بتونن خودشونو از سقف آویزون کنن. مواد مخدری مثل تریاک و هرویین رو که میشه باهاشون خودکشی کرد دم دستشون قرار ندید در زندان. خلاصه سرتون رو درد نیارم. یه لیستی هست از روشهای خودکشی در ویکیپدیا که من یه زمانی مطالعه میکردم. حتما یه سری به این لیست بزنید و سعی کنید از خودکشی اینها در زندان جلوگیری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.