نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

قیمت سکه

این قضیه قیمت فعلی سکه هم که همونطوری که پیشبینی کرده بودم داره به سمت فاجعه پیش میره. خلاصه به همه توصیه میکنم که در این مدت به کارهایی بپردازید که آرزوی انجام دادنشون رو داشتید. مثلا اگر مسافرتی هست که دلتون میخواسته برید نرفتید. یا مثلا هتل پنح ستاره. یا مثلا مسافرت خارجی. یا مثلا خریدن عینک آفتابی جدید. یا هر چیز دیگری مشابه این! این تو بمیری دیگه از اون تو بمیری ها نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.