نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

رد استعفای جواد

استعفای جواد رد شده و ظاهرا بشار اسد هم جواد رو به سوریه دعوت کرده که از جواد دلجویی بشه. بعید میدونم آمریکا و اسراییل در ماجرای سوریه کاری از پیش ببرند و احتمالا بشار اسد با توجه به حمایت های روسیه و ابراز علاقه خودشون به جمهوری اسلامی در قدرت باقی خواهد ماند. جمهوری اسلامی هم که به وضوح دلیل قانع کننده ای برای حضور در سوریه داره و اون هم خود بشار اسد هست!!! خب اخیرا شنیده ام که نتانیاهو هم به روسیه سفر کرده و در اونجا درخواست کرده که حضور نظامی ایران در سوریه تموم بشه که این هم بعید به نظر میرسه. در این میان حمله های اسراییل به مواضع ایران در سوریه هم رخ داده که جمهوری اسلامی کاملا موضعی منفعل در مقابل این حمله ها داشته و بیشتر اونها رو ماسمالی کرده. در نهایت پیشبینی من این هست که مساله سوریه با وجود اینکه هزینه های زیادی در بر داشت اما به سود جمهوری اسلامی پایان خواهد یافت و اسراییل در این قضیه متضرر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.