نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

دخترک دستفروش

فیلمی در مترو پخش میشود با این مضمون: "میدانیم که چهره معصوم دختران دستفروش در دل شما رخنه میکند و باعث میشود شما از آنها خرید کنید اما لطفا از آنها خرید نکنید!". در درجه اول بذارید بگم که من یک انتقاد جدی دارم به این فیلم. چرا دلیل رو توضیح نمیده؟ خب چرا ما نباید از دخترکان دستفروش خرید کنیم؟ کنار دستی من در مترو میگفت چون این پول به خودشون نمیرسه و میرسه به سر دسته شون. من یک سوال دارم: "پس چرا خوشحال میشوند وقتی از آنها خرید میکنیم؟". من یک سوال دیگر دارم: "چه ساز و کار درستی در کشور به غیر از نهادهای خاص مذهبی که کمکهای جزئی میکنند برای سر و سامان دادن به زندگی این عزیزان دارید؟". هر وقت این سوالات رو تونستید درست پاسخ بدید من دیگر از دخترکان دستفروش آدامس نمیخرم. یا برایشان خوراکی نمیخرم. یا کاری نمیکنم که بی دلیل آنها را خوشحال کند. 

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام علیکم یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 20:40

چون زودتر تموم بشه میتونند سریع برن خونه
دوم اینکه هرجا دیدین به بنیاد کودک معرفیشون کنید
سوم خرید نکنید تا سردسته دیگه نفرسته و خودش بره کار کنه نون خودش رو بیاره نه اینکه بچه بفرسته براش پول بیاره

دلیل شما قابل توجیه هست ولی این بنیاد کودک خیلی دم دست نیست که بخوام کسی رو بهش معرفی کنم. یا اینکه خیلی این واقعیت تلخ رو جدی نمیگیره. وگرنه تابحال خودشون میتونستند یکی رو استخدام کنند که سوار مترو بشه تا صرفا این کودکان رو شناسایی کنه. نمیشد؟ به نظرم خیلی جدی نمیاد این بنیاد کودک. بیشتر باید جنبه از سر باز کردن داشته باشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.