نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

یو اف سی

نمیدونم در مورد یو اف سی چی بگم. یکمی سخت شده کار. الان خیلی مسابقات زیادی برگزار میشه و خیلی هم مدت زیادی از ابتدای کار یو اف سی میگذره. یه جورایی آدم صبرش باید زیاد باشه تو یو اف سی که یه چیز درست و درمون ببینه. من از اون مسابقه که Kamaru Usman داد و Tyron Woodley رو شکست داد خیلی خوشم اومد. هنوز منتظر مبارزات بهتر هستم. Conor McGregor رو هم که بندازین بیرون سریعتر بلکه یو اف سی دوباره جون بگیره.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.