نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

جاستین بیبر

جاستین بیبر اخیرا یه دروغ سیزده گفته و اون اینکه دارم بچه دار میشم و کلی پیام تبریک گرفته و بعدش گفته دروغ بوده. این باعث ناراحتی خیلی از طرفداراش شده که چرا با مسائل احساسی و عاطفی شوخی کرده. چندی قبلش هم به علت حال بد گفته بوده که از موسیقی کناره گیری کرده. ما نفهمیدیم حالش اگه بد بود دیگه این شوخیا چیه؟ شاید هم واقعا حالش بده. نمیدونم. پیام من به جاستین بیبر این هست که جاستین جان سریعتر برگرد و همون چرندیاتی که میخوندی و مردم حال میکردن رو بخون این اداها رو هم در نیار. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.