نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

سلبریتی ها

یک زمانی عاشق سلندیون بودم. خیلی وقت پیش. بعدا رفتم توی فاز ناتالی پورتمن. هیچوقت از ناتالی پورتمن دست نکشیدم. باقی سلبریتی ها رو هم بعضیاشون رو خیلی دوست دارم. مثلا اوما تورمن. بیشتر از هنرپیشه ها خوشم میاد. یک عده از هنرپیشه ها هم هستن مثل کلینت ایستوود که اصلا سلبریتی به حساب نمیارم. بیشتر به چشم یک اسطوره بهشون نگاه میکنم. جف بریجز رو هم خیلی دوست دارم. هنرپیشه های ایرانی هم که فقط لیلا حاتمی. البته از پانته آ بهرام هم خیلی خوشم میاد. و فاطمه معتمد آریا. از مردها هم پرویز پرستویی. کارگردان هم واقعا نمیدونم اما احساس میکنم بهرام بیضایی واقعا کارش درسته. یا کمال تبریزی. مسعود کیمیایی هم واقعا یه جور عجیبیه که دوست دارم. و البته حاتمی کیا رو هم واقعا ستایش میکنم. کارگردان خارجی هم تارانتینو.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.