نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بزنم به تخته - عباس قادری

بزنم به تخته بزنم به تخته رنگ روت وا شده بزنم به تخته بزنم به تخته صورتت ماه شده اگه توی آینه اگه توی آینه یه نگاه می کردی چشاتو می دیدی چشاتو می دیدی رنگ دریا شده تو مثل همیشه به خودت میرسی منو با نگاهت سوی خود میکشی ...

نظرات 1 + ارسال نظر
mahsa شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 21:01 http://pandaebanafsh.blogfa.com/

گوریل نیسی؟!
لقب یکی ع دوسام ک گمش کردمه...
وبم کامنت بذا...

من جواب بسیار شدید الحنی به کامنت شما در وبلاگتون گذاشتم....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.