نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

Climbing Up the Walls

نظرات 2 + ارسال نظر
mahsa یکشنبه 25 فروردین 1398 ساعت 18:48 http://pandaebanafsh.blogfa.com/

راستی... پرسیدی چرا گفتم گوریل
من ی دپس داشتم خیلی هیکل بود
بنابراین بش میگفتم گوریل.... اونم بعد اون تو بلاگفا و بلاگ اسکای لقب گوریلو ب خودش گرفت ولی اسمش محمد بود...
گمش کردم...
گفتم شاید تو اون باشی ک خب متاسفانه نبودی:)

نه من خرسم. گوریل نیستم. منو حتما با اون اشتباه گرفتی.

mahsa یکشنبه 25 فروردین 1398 ساعت 18:19 http://pandaebanafsh.blogfa.com/

لینکه چی هس؟!

لینک مال کنسرت متالیکا که به عنوان مهمان موتورهد رو دعوت کرده بودند. اصل آهنگ مال موتورهد هست. متالیکا هم کاور کرده اون آهنگو. اما از خودش دعوت کردن که بیاد توی کنسرت زنده و به همراه هم اجرا کنن. خیلی توپه متالیکا. عاشقشم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.