نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

رپ فارسی

ببینید! من زیاد اهل رپ فارسی نیستم! ولی همون آهنگ یه روز خوب میاد از هیچکس رو خیلی دوست دارم. نه به خاطر اینکه یه روز خوب اومده باشه. نه! به نظر من روزهایی که داریم میگذرانیم هموطنان زیادی هستند که دچار سیل و زلزله هستند. پس به این نمیشه گفت یه روز خوب! نظر شخصی خودم رو بخواید بدونید به نظر من هیچوقت یه روز خوب نمیاد! من خودم اون بیت از هوشنگ ابتهاج رو که میگه: "امروز نه آغاز و نه انجام جهان است ... ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است" رو بیشتر میپسندم. اما من چرا از یه روز خوب میاد خوشم میاد؟ به نظر من آهنگ یه روز خوب میاد یه جورایی بار کنایی داره و داره به ما کنایه میزنه! مثلا میگه یه روز خوب میاد که ما همو نکشیم....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.