نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

لیونل مسی

آهای لیونل مسی، ستاره پر آوازه فوتبال که فقط تو بارسلونا خوب بازی میکنی.... البته تو آرژانتین هم یه بار تا فینال رفتی اما خب حیف که نتونستی به مارادونا برسی. اگر چه از بعضی لحاظ هم از مارادونا خیلی بهتر بودی.... خیلی هم اونطوری که همه فکرشو میکنن خوش شانس نیستی... تو اینقدر توپی تو فوتبال که میشه حتی گفت تو حتی کاملا به حق خودت نرسیدی تو فوتبال... اما خداییش یکی یه بار میگفت باید به مسی گفت : "خب آخه مسی جان، عشق به فوتبال هم اگه بود دیگه بس بود، آخه چته که شیش تا شیش تا میزنی ...". خلاصه این از خاطرات یک طرفه من با مسی. چون متاسفانه در عین اینکه من با مسی کلی خاطره دارم، مسی اصلا با من خاطره نداره.... ای کاش میشد یک روزی برسه که هر دومون از هم خاطره داشته باشیم.... یه بار تو وبلاگ قبلیم نوشتم که دلم میخواد با مسی تک به تک فوتبال بازی کنم. هنوز هم میگم... من دلم میخواد با مسی تک به تک فوتبال بازی کنم.... اما کسی هنوز منو اونطور که باید تحویل نگرفته....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.