نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب اول

خب امشب بارسلونا با سه گل منچستر رو شکست داد تا انگلیس درس سختی از برگزیت گرفته باشه! البته انگلیسی ها وضعشون خیلی هم بد نیست و اونها حتما از بین منچستر سیتی و تاتنهام یک تیم رو در نیمه نهایی خواهند دید. لیورپول هم شانس خیلی خوبی داره و این میشه تقریبا دوتا تیم انگلیسی مگر اینکه معجزه ای رخ بده و پورتو بدجوری شکستشون بده.... که این رو فردا شب خواهیم دید.... فردا شب همچنین خواهیم دید که از بین منچستر سیتی و تاتنهام که نبرد دو اندیشه مختلف در فوتبال انگلیس هست به سود کدامیک تمام میشه.... امشب هم همونطور که گفتم بارسلونا از سد منچستر یونایتد گذشت ولی بازی دیگر به قدری دردناک و باورنکردنی بود که انگار هممون باید نگران معجزه های بیشتر باشیم.....آژاکس دو بر یک یوونتوس رو در ایتالیا شکست داد و این هم برای کریس خیلی دردناک بود و هم برای ایتالیایی ها.... اما آژاکس واقعا شگفتی ساز شد و بعد از حذف کردن رئال مادرید موفق شد یوونتوس رو هم حذف کنه.... این مسلما نشون میده که آژآکس یک تیم الکی نیست و منتظر بازی های دیگر این تیم هم باید بنشینیم....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.