نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اندکی در باب قاتل بیت المال!!!

ببینید!!! ضایعتر از اینکه هدایتی لنگی هلف هلف پول از بیت المال هاپولی هاپو کرده و حالا در اختیار خیلی ها هم گذاشته حمایت تمام قد لنگی ها از این دزد بی شاخ و دم هست... ببینید!!! من جا داره اینجا یک انتقادی هم از باشگاه استقلال کنم. خیلی لنگی ها هستند که در توجیه دزدی های هدایتی میگن هدایتی به ناصر خان هم پول داده وقتی در بیمارستان بوده. خب چطوره که باشگاه استقلال خودش عرضه نداره اون سی میلیون رو کمک کنه که بعد لنگیا بیان سی میلیون بدن به ناصرخان بعد میلیاردی دزدی کنن؟ این واقعا به نظر من ایراد داره....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.