نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اندکی درباره جواد

یک نکته ای که باید درباره جواد عادلانه بگم اینه که جواد گاهی اوقات حرفهای خوبی هم میزنه. مثلا مساله صدام رو مطرح میکنه و بر اون پافشاری میکنه و من شخصا "مطمئنم" که بسیاری از عاشقان فسیل و سینه چاک صدام هنوز در دنیا پست و مقامهای بالایی دارند و 24/7 هم در حال خیانت به مردم ایران هستند. به عنوان مثال همین گروه موسوم به مجاهدین خلق که حالا از لیست ترور هم خارج شده اند و آزادانه با دولت آمریکا هم همکاری میکنند. یک مورد جالب دیگری هم که جواد به اون اشاره میکنه مساله امنیت هست. جواد میگه کشور ما امن هست و ما این امنیت رو مدیون ملت خودمون هستیم نه جای دیگری و به نظر من هم درست میگه. خیلی کشورهای دنیا هستند که ایران رو نا امن میخواهند! یک نکته ضد حالی هم که مطرح هست اینه که هروقت درباره نسرین ستوده یا زندانیان سیاسی دیگر سوالی مطرح میشه جواد هی قضیه رو ربط میده به قوه قضاییه و میگه به دولت ربطی نداره. بالاخره آیا جواد یک مقام سیاسی هست یا نیست؟ آیا اینها زندانی سیاسی هستند یا نیستند؟ چطوره که نمیشه در مورد دلایل سیاسی بازداشت و احکام سنگین اینها صحبت کرد؟


در مورد خاشقچی هم که قبلا گفتم به نظر من عربستان با قیمه قیمه کردن خاشقچی نه تنها کار بسیار کثیفی انجام داد، بلکه همه دنیا رو در یک منجلاب گرفتار کرد. به نظر من خاشقچی شخص موجهی نبود و کار عربستان هم کار درستی نبود. یعنی هم مردشور خاشقچی رو ببرن و هم مردشور دین وهابیت رو....


پی نوشت: به نظر میاید بلاگ اسکای دچار برخی مشکلات فنی شده در روزهای گذشته ولی خب هنوز وبلاج رو اینجا نگه میدارم. امیدوارم که مشکلات حادتر نشه....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.