نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اتهام آسانژ

خب ظاهرا اتهام اصلی آسانژ جاسوسی و افشای اطلاعات محرمانه ذکر شده... من خودم شخصا از اون آدمهایی هستم که به کسانی که پیرو راه حق و حقیقت باشند احترام میگذارم حالا حتی اگر اون افراد جرایم سنگینی هم مرتکب شده باشند. اصلا امام حسین خودش از بزرگترین خلافکاران تاریخ بوده که علیه حکومت اسلامی وقت که تحت سلطه یزید بوده به نوعی قیام کرده... حالا بگذریم... ما هنوز مطمئن نیستیم که هدف آسانژ از افشای این اطلاعات چی بوده؟ آیا آسانژ صرفا بدنبال معروفیت و شلوغ بازی بوده؟ آیا آسانژ بچگی کرده؟ آیا آسانژ بر علیه برخی جرایم جنگی احساس وظیفه کرده و عمل کرده؟ اینها همه سوالاتی هست که سعی میکنم در ادامه سریال محاکمه آسانژ به جوابهاشون پی ببرم و به سایرین نیز نشت کنم....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.