نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بلانسبت شما!!!

ببینید!!! من نمیفهمم چرا بعضیا بلانسبت شما خنگن... مثلا: تیم ملی ایران که قرارداد میلیون دلاری با مربی خارجی میبنده مسلما توانایی اون رو هم داره که لباس زیباتری رو برای تیم ملی خریداری کنه... لباس تیم ملی رو کی طراحی میکنه؟ خود تیم ملی؟ طراحان لباس داخلی؟ کی؟ خب لباس تیم ملی رو همون شرکت هایی احتمالا طراحی میکنن که با ایرانی جماعت خیلی حااااال نمیکنن. بیرادر من، خوایر من، فوتبال بخصوص در زمان فعلی فراتر از یک ورزش هست. یک مساله سیاسی هست... یک مساله اجتماعی هست... یک مساله فرهنگی هست... یا مثلا اون ایرانیانی که در خارج از کشور به نون و نوایی میرسن به نظر شما چطورین؟ اگر آدم خودفروخته ای نباشن مسلما مشکل زیادی خواهند داشت در برآورده کردن نیازهای حتی اولیه خودشون... عاشق چشم و ابروی من و شما نیستن که اجنبی ها... 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.