نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

قضیه قتل!

خب حتما داستان قتل زن نجفی شهردار سابق تهران رو توسط خود نجفی تا حالا شنیده اید. ظاهرا نجفی به این قتل اعتراف هم کرده. کلیت قضیه که خیلی عجیب و مشکوک به نظر میرسه. اما اگر این قضیه صحت داشته باشه، به نظرم ضایعتر از خود این قتل الان این ماسمالی هایی هست که بعضیا من جمله کرباسچی دارن در زمینه این قتل انجام میدن. بابا یارو زده آدم کشته... اونم کی؟ زنشو! بعد کرباسچی میاد گیر میده به اطلاعات سپاه! خب من کشته مرده اطلاعات سپاه نیستم ولی این روش مسخره توجیه کردن به نظر نمیاد در مورد جرائمی مثل قتل خیلی کارساز باشه... به نظر میرسه که اینها اینقدر حالشون خرابه که دیگه تصمیم به خودکشی سیاسی دسته جمعی گرفتن با این مسخره بازیهاشون 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.