نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اندکی درباره وینفرد شفر!

شنیده ام که پس از فسخ قرارداد شفر که طلب زیادی از استقلال داشته به سرعت با یک تیم دیگر قرارداد بسته و طلب خودبخود لغو خواهد شد. این نشون دهنده علاقه شفر به استقلال هست و من همینجا به عنوان یک استقلالی از این مربی دلسوز که در سخت ترین شرایط تیم رو تحویل گرفت و در سخت ترین شرایط کار کرد و هرگز هم اوضاع بر وفق مرادش نبود از زمین تمرین گرفته تا مسائل دیگر قدردانی میکنم و براش آرزوی موفقیت میکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.