نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

قهرمانی لیورپول

خب لیورپول خوشبختانه قهرمان اروپا شد و باز هم ثابت کرد که قهرمانی در اروپا شخصیت نیاز داره.... بازی خیلی جذابی نبود ولی لیورپول موفق شد با دو گل که یکی اول بازی و دیگری آخر بازی به ثمر رسید قهرمان بشه.... در مورد برگزیت هم نمیدونم خودتون قضاوت کنید که قهرمانی لیورپول چقدر به برگزیت ربط داشت. چیزی که مسلم هست لیورپول از انواع و اقسام ستاره های بین المللی بهره میبرد و من موافق نیستم که برگزیت کار خوبیه.... حالا ملکه خود داند....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.