نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درود بر آمریکا!

من امروز نیامدم بگم مرگ بر آمریکا... بلکه آدم بگم درود بر آمریکا که اینچنین علیه نژادپرستی احساس مسوولیت کرد... ترامپ که به نظرم واقعا ریده به خودش در شرایط فعلی... و خیلی ناجور برخورد کرد با مساله... من البته قبلا هم هیچوقت مرگ بر آمریکا نمیگفتم... یه وقت سوء تفاهم نشه... البته من از دنیای سرمایه داری آمریکا به نحوی که داره اجرا میشه خیلی خوشم نمیاد... ولی این به نظر من ربطی به بزرگی ملت آمریکا نداره... ملت آمریکا تاریخ پر فراز و نشیبی داره و در همین تاریخ چند صد ساله خودش مشاهیر بزرگی را به دنیا معرفی کرده... مثل ارنست همینگوی... پس بیایید از شعارهای مبهمی نظیر مرگ بر آمریکا دوری کنیم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.