نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

دیالوگ رایج در دنیای سیاست

میگم به این دیالوگ رایج در دنیای سیاست دقت کنید. بویژه بین کشورهایی که با هم اختلاف دارند. بویژه میان ایران و آمریکا. خب چیزی که من متوجه میشم اینه که حکومت ایران فقط نواقص حکومت آمریکا رو میبینه و انگشت اشاره اش رو به سوی اونها میگیره. در مقابل آمریکایی ها هم همینکارو میکنن و انگشت اشاره شون رو به سوی کاستی های حکومت ایران میگیرن. هر چی فکر میکنم که چه نتیجه خوبی قرار هست از این نوع رفتارها حاصل بشه به نتیجه ای نمیرسم. به نظرم خیلی بهتر هست که هر دو حکومت بجای تمرکز کردن بر نواقص یکدیگر اشتباهات و کاستی های خودشون رو بپذیرند و سعی در رفع اون مشکلات داشته باشند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.