نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

یو اف سی ۲۵۱

خب دیگه... یو اف سی ها اینقدر زیاد شدن ماشالله که دیگه آمارش داره از دست در میره... دیگه تاریخچه ای داره برای خودش یو اف سی... در یو اف سی ۲۵۱ کامارو عثمان که نیجریه ای الاصل هست موفق شد حریف خودش رو شکست بده و همچنان کمربند خودش رو حفظ کنه... من واقعا از این مبارز خوشم میاد. به نحو عجیبی مبارزه میکنه. احساس میکنم نحوه مبارزه اش به قدری بهینه هست که انگار از هر ورزش رزمی دقیقا همونقدری که نیاز داره یاد گرفته و اونها رو با هم ترکیب کرده... تبریک به کامارو عثمان که خیلی هم بهش علاقه دارم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.