نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درباره امیر تتلو


خب در اخبار آمده است که بسیاری از هنرمندان رپ فارسی و سایر هنرمندان و افراد در چند وقت اخیرامیر تتلو رو شدیدا مورد عنایت قرار دادند. اون از همسر هیچکس که اکانت اینستاگرامش رو ریپورت کرد و موجب بستنش شد و اون از خشایار که شیلنگو انصافا گرفت روی تتلو و سر تا پاشو خیس کرد. تتلو هم در جواب یک آهنگ بسیار ضعیف از هر نظر ادامه داد و به بی ادبی ها و هتاکی های خودش ادامه داد... و هنوز هم داره با افتخار این نوع هتاکی ها رو ادامه میده و برای خودش عادی سازی این نوع رفتار نابهنجار رو یک افتخار به حساب میاره... واقعا که به نظرم جا داره تک تک افراد جامعه درباره رفتار تتلو واکنش اعتراضی نشون بدن و بهش بگن که یه من ماست چقدر کره داره... فحش ناموس اونقدر هایی هم که تتلو فکر کرده در جامعه ما جا افتاده نیست و اصلا فحش خیلی جاها باب نیست و شاید فقط فن های تتلو هستن که اینقدر فحش براشون عادیه. نمیدونم! 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.