نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در اخبار آمده است که....

در اخبار آمده است که اسراییل داره میره به سه هفته قرنطینه کامل.... خیلی برام جالبه!‌ واقعا چرا کسی این حرکت هوشمندانه رو نمیبینه؟ ببخشید از اسراییل تعریف کردم. من یه خاک به سرم واقعا. من نمیدونم نباید از یه کاری که جالب به نظر میاد تعریف کرد... میدونم!‌ خیلی سخته قبولش... زندگی واقعا بیرحمانه هست... چرا باید اینطوری باشه؟‌ خدا میمونه... اصلا هابیل هم با بیل زد قابیلو کشت...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.