نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

خداوندا!

خداوندا من یک آشنا میخواهم

میخواهم حرفهایم را به او بگویم

خداوندا میشود پینک فلوید

یا شاید فردی مرکوری را زنده کنی؟

خداوندا میشود راجر واترز را ببینم؟

خداوندا میشود با جیمز هتفیلد از خاطراتمان صحبت کنیم؟

خداوندا میشود کهکشانها را به نامم کنی؟

و آسمانها را در اختیارم بگذاری؟

خداوندا من برای دنیا خیلی برنامه ها دارم!

خداوندا باید برای خیلی ها شعر بنویسم

آنهم اینطوری بدون وزن و قافیه!

خداوندا مرا بخاطر گناهانم ببخش!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.