نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

مناظره انتخاباتی بایدن و ترامپ

خب من داشتم مناظره این دوتا رو نگاه میکردم. به نظرم حتی با وجود اینکه این مناظره ها از طرف مقامات جمهوری اسلامی بعضا تحقیر میشه به خاطر لحنی که مناظره کنندگان نسبت به همدیگر دارند، این مناظره ای که من دیدم خیلی جالب بود. به نظرم هر دوتای این آدمها رو تونستم از طریق این مناظره بهتر بشناسم. تونستم بفهمم عقایدشون چیه. و تونستم با هر دو اینها در زمینه هایی موافق باشم و در زمینه هایی مخالف باشم. از اونجای صحبت های بایدن خیلی خوشم اومد که خیلی متواضعانه گفت ما به خاطر اشتباهات گذشته خودمون و کارهایی که با اوباما نتونستیم تمام کنیم متاسفیم. گفت اگر من برای ریاست جمهوری آمده ام برای دفاع از حیثیت سیاستمداران هست. خب بحث خیلی پیچیده ای بود... خیلی هم جالب بود... لطفا منصفانه به قضیه نگاه کنید... 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.