نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

یو اف سی ۲۵۴ و خداحافظی خبیب نورماگمدف


این خبیب نورماگمدوف روسی یه کاری کرد که هم از فایت لذت بردیم و هم اشکمون از گریه هاش به خاطر فوت پدرش در اومد... حرفهاش رو هم با الحمد لله شروع کرد... خیلی جالبه خبیب... به عنوان یک مسلمان در دنیای مدرن هم اعتقادات خودشو حفظ کرده و هم گلیم خودشو از آب میکشه بیرون و میدرخشه... حیف که در انتها گفت به خاطر فوت پدرش و اینکه پدرش مربیش بوده دیگه از نظر احساسی نمیتونه قبول کنه که فایت کنه و از دنیای یو اف سی خداحافظی کرد... کلا موجود جالبیه این خبیب نورماگمدف... به همه توصیه میکنم در موردش بیشتر تحقیقات انجام بدین و باهاش بیشتر آشنا بشین...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.