نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

فردوسی پور و خروج از مدار!!!

مدیر شبکه ۳ در مورد عادل فردوسی پور صحبت کرده و گفته که مشکل فردوسی پور این بوده که ایشان از مدار!!! خارج شده. ایشان تعریف دقیقی از مدار ارائه نکرد که ما بفهمیم منظور از این مدار چیه... به هر حال در کل احساس میکنم با این حساب نشتیات هم احتمالا حتی اگر صد در صد با کلیه عقاید فردوسی پور موافق نباشد خارج از مدار به حساب میاید. تعریف ایشان از مدار به نظر من به نوعی دیکتاتور مآبانه است. یعنی مثلا این مدار چه چیزی میتواند باشد؟ بدمان میاید از این نوع سبک گفتاری که کسی بیاید برای خودش به سبک کاملا سیکیم خیاری بخواهد مدار تعریف کند. مگر در توحید ما مدار داریم؟ آیا این نوع مدار تعریف کردنها نوعی شرک به حساب نمیاید؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
kilgh پنج‌شنبه 13 آذر 1399 ساعت 17:48

مدار فقط یه مدار داریم تو ایران
مدار اخوندی
بقیه هم خارج مدارند و به اتفاق قراره به سیخ کشیده بشن تو اتش جهنم

صد درصد با شما موافق نیستم. اتفاقهای دیگری هم در مملکت میافتد به هر حال مانند خیلی تلاشهای فرهنگی ولی ملت ایران اگر میخواهد به درجات بالاتری برسد باید اول بتواند به نوعی قدرت خود را از هر نظر ثابت کند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.