نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

تحریمهای آمریکا

قبلا هم به این موضوع اشاره کرده بودم که به نظر من دیالوگ میان جمهوری اسلامی و آمریکا دیالوگ سازنده ای نیست. این در حالیست که هم ملت آمریکا و هم ملت ایران به نظر من میتوانند اگر به شناخت بهتری از هم برسند بهتر همدیگر را درک کنند و روابط سازنده تری نیز داشته باشند. همانطور که با مرگ بر آمریکا مخالفم با تحریمهای همه جانبه ای هم که ترامپ قلدرمآبانه بر ایران تحمیل کرده است مخالفم. این طرز صحبت کردن در دنیا تفاوتی با ترویج اندیشه های رادیکال و دیکته ناعادلانه و مخرب به ملتهای دیگر ندارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.