نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

تغییر مزاج فوتبالی

نشتیات بدینوسیله برای تیم پرسپولیس (لنگیای سابق) در آسیا آرزوی موفقیت میکند اما همچنان حمایت خود از تیم محبوب خود استقلال را ادامه میدهد... پرسپولیس به هر حال در آسیا نماینده ایران است و ما در ایران بیش از هر زمان دیگری به موفقیت احتیاج داریم. پس به نظر من استقلالی ها هم جا داره از تیم پرسپولیس در آسیا حمایت کنند و برای قهرمانیش آرزوی موفقیت کنند. مهم نیست بعدش لنگیا چقدر رو مغزمون میرن. مهم اینه که ما بتونیم تیم خودمون رو بهتر کنیم و چه بهتر که رقیب های قویتری در لیگ وجود داشته باشن که ما همواره توانایی شکست دادن اونها رو در گذشته داشتیم و باهاشون رقابت نزدیکی داشتیم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.