نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

انتخابات آمریکا

خب انگار ترامپ پس از اونکه حسابی ضایع شد و گندشو درآورد در دعوای حقوقی هم شکست خورده و من که دیگه با ادامه این قضیه حال نمیکنم تو آمریکا. وضعیت خیلی افتضاح شده و به دعوا کشیده... نمیدونم شاید هم پا قدم ورود نشتیات به مساله سیاست داخلی آمریکا باشه.... در اینصورت باید با نشتیات چکار کرد؟ آیا مثل گذشته دوباره ببندم و دیگر برای همیشه یا برای مدت کوتاهی بسته نگاه دارم؟ یا همینطور بنویسم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.