نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

تغییر مزاج فوتبالی ۲

در آستانه بازی فینال لنگیا هر چی بیشتر به ندای درونم توجه میکنم میبینم نه انگار صحیح نیست که از لنگیا حمایت کنم. لنگیا نماینده ایران نیستن بلکه صرفا لنگین. به هر حال هر کاری دوست داشتید توی بازی فردا بکنید اما روی من یکی حساب نکنید. بخصوص اون وزیر لنگی که با گل محمدی لایو گذاشته بود... نتیجه بازی هم برای من اصلا مهم نیست. میخواید اول بشید میخواید آخر بشید میخواید وسط بشید میخواید هر چی بشید به خودتون مربوطه... این عدم حمایت از لنگیا هم صرفا به خاطر حواشی و باندبازی ها و فساد و ظلمی هست که لنگیا در حق سایر ملت ایران روا داشته اند و بدینوسیله برائت خود را از لنگیا اعلام میکنم و لذا ترجیح میدم در بازی فردا حتی تیم حریف برنده بشه اما اومدیم تقی به توقی خورد و شما برنده شدید... خب به درک!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.