نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

باشگاه آتش نشانی

جا داره همینجا هم از باشگاه آتش نشانی به خاطر اون مدتی که مزاحمشون میشدم و روی تردمیل باشگاه سه ساعت میدویدم اونم نه یک دفعه نه دو دفعه بلکه ده بیست دفعه!!!‌ خلاصه جا داره همینجا از باشگاه هم تشکر کنم و هم عذرخواهی کنم. مربی اونجا که مدال طلای پرورش اندام جهانی بود و اشخاص معروفی هم اونجا رفت و آمد میکردن. مثلا برخی از قوی ترین مردان ایران مثل مجتبی ملکی و هادی طباطبایی و بوکسور تیم ملی بوکس و پرویز هادی کشتی گیر تیم ملی که خیلی هم خوش صحبت بود و سایرینی که بعضا عکس هاشونو روی جلد مجله ها دیده بودم و اون آقایی که با رکابی سفید توی باشگاه تمرین میکرد و بوفه باشگاه و کارکنان باشگاه که وقتی روی تردمیل میدویدم میومدن دور تردمیل رو تمیز میکردن!!!  به هر حال الانم از هیکلم خیلی راضیم و درسته که قهرمان جهان نشدم ولی هیکل میکل چییییییی؟؟؟؟‌ دادااااسسسسس؟؟؟؟ هیکل میکل میزووووووووووون..... یه تردمیل هم خریدم الان توی خونه تردمیل میرم و نیازی نیست نگران موتور تردمیلهاتون باشین 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.